Alla är upp på taken.

Idag är jag hemma och är sjuk. Mådde inte alls bra i morse, men nu mår jag lite bättre. Förhoppningsvis blir det skola i morgon.
Dagen har spenderats framför systers tv. Dessvärre har det inte varit något bra program alls på tv utan typ bara tv - shop och sånt där annat spännande. Jippie.


DAGENS:

klädsel:
"sjuk-kläder" som innebär mjukisbyxor och en ful tröja.
frisyr: diadem, uppsatt i en tofs.
vill ha: julafton.
sjuka: illamående, ont i huvudet och annat mysigt.
roligaste: "djurens brevlådan" - skivan om jag lyssnade på med syster. 

SENASTE PERSON SOM:

sov i din säng:
jag?
du kramade: pappa tror jag.
du pussade: det minns jag inte.
du hånglade med: som räknas? G.
såg dig gråta: ma och pa.
fick dig att börja skratta: syster Sara.
du gick på bio med: Ninnie, Julia och co.
du gick på stan med: Adam.
skickade ett e-mail till dig: Reklam?
skickade ett sms till dig: Filip.
skickade ett lunarinlägg till dig: Sara B.

HAR DU NÅGONSIN:

sagt "Jag Älskar Dig" till en flickvän och menat det:
jag har aldrig haft flickvän?
bråkat med ditt husdjur: ja, men det är alltid hon som börjar.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: ja, jag tror det.

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:

Norge:
nej
Danmark: ja
Finland: nej
Island: nej
USA: nej
Tyskland: ja
Frankrike: ja
Spanien: ja
Italien: ja
Kroatien: nej
Grekland : ja
Österrike: ja
Kina: nej
Thailand: nej
Kanada: nej
Brasilien: nej

EXTRA STUFF:

Vad är du mest rädd för:
att kräkas.
Vart vill du gifta dig: hmf?
Vem hatar du verkligen: för många tror jag.
Varit kär: absolut.
Kör du bil: inte ännu nej.
Har du ett jobb: nope.
Gillar du att ha folk omkring dig: när jag orkar vara social ja.
Är du ett hälsofreak: i don't think so.
Är du ensam nu: näe

FAVORIT:
Rum i huset:
badrummet. (golv-värmen är underbar)
Månad: juli.
Mat: nachotallrik på Packhus.
Dricka: pucko.
Godis: choklad i mitt hjärta.
Tidning: GAMLA vecko-revyn.
Film: massvis.
Serie: Nemi.
Skådis: Adam Brody, grr.
Djur: katt.

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit:
yesbox.
Köpt någonting: jao.
Varit sjuk: tyvärr.
Sjungit: alltid.
Sagt "Jag Älskar Dig": skrivit,men inte sagt.
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: har jag säkert.
Träffat någon ny: nope.
Saknat någon: finns alltid någon man saknar.
Kramat någon: faktiskt inte, eftersom jag suttit hemma och isolerat mig.
Kissed someone: nix.
Ätit: öhm, ja?

Nope, jag har inget liv. Och ja, jag har snott denhär listan av någon. Nej nu ska jag gå och kolla vidare på alla otroligt spännade tv-prgram. Tjing. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback