Glad påsk, eller nått.

Glad påsk på er gott folk! Ät nu läskigt mycket godis.

Jag har nog inte riktigt fattat att det är påsklov ännu och tanken att slippa höra klockan ringa 06:35 på måndag är grymt härlig. Dom sista dagarna har verkligen varit hellyckade.
I torsdags var det Seaside som gällde. Det blev en sjukt lyckad kväll måste jag säga. När vi kom hem på natten var Hanna världens gulligaste och lagade pannkakor och fattiga riddare! Muuuuums säger jag bara. Hon är för bra hon. 
Igår var det chill med pizza och Hanna, Alex och Niclas. Efter hand droppade även Karin och Gustav in, heltrevligt. På kvällen hade jag myskväll med mamma. Det blev nachotallrik från Packhus och "Så ska det låta". Hur mysigt som helst.

Ikväll bär det av till Ninnie på myskväll. Hon är förövrigt ganska så mycket för underbar för att vara sann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback