New day.

Sitter hemma hos fröken Mattson och kan inte somna om. Tyvärr verkar hon inte ha planer på att vakna förrän om sisådär typ 3 timmar eller något.
Får nog göra en lista för att fördriva tiden lite. Så, förlåt Matilde, men jag var tvungen att sno denhär listan av dig! :

a) 3 jobb jag haft
1 Kneippbyn
2 Personlig biltvättare åt mammas bil
3 Barnvakt

b) 3 filmer jag kan se om och om igen
1 Pretty woman (Det är ju en klassiker!)
2 Anastasia
3 Love actually

c) 3 ställen jag bott på
1 Terra nova
2 Södercentrum
3 Högklint

d) 3 tv-program jag älskar att titta på
1 The O.C
2 Wild kids
3 Top model

e) 3 prylar jag har har hemma och älskar
1 Datorn + all musik på den
2 Locktången - som jag precis lärt mig använda, haha.
3 Sängen är också en favorit

f) 3 webbsidor jag besöker dagligen
1 playahead.se
2 bilddagboken.se
3 hotmail.com

g) 3 favorit-maträtter
1 Tacos
2 Chicken thai
3 Makaroner med nån god pastasås

h) 3 ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu
1 Där det är typ 25+ i vattnet och nästan dubbelt så varmt i luften
2 London hade varit häftigt
3 Eller, typ med en picknick-korg i almedalen

i) 3 fina accessoarer
1 Fina halsband alla kategorier
2 Diadem
3 Solbrillor

j) 3 intressen du har
1 Shoppashoppashoppa
2 Umgås med folket
3 Äta glass

k) 3 fraser du gillar
1 "Det är inte lätt när det är svårt"
2 "So long, suckers"
3 "OMG!"

Sådärja, nu har det gått iallafall en halvtimme eller nått, hoppas hon vaknar snart. Jag är inte så bra på att sysselsätta mig på egen hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback