Som att vinka åt en blind och som att skrika åt en döv

Yes! Nu har det blivit ordning på vädret och solen skiner för fullt igen. Precis som det ska vara. Det hade man inte kunnat tro i måndags när man vaknade upp och såg att hela marken var täckt av ett tjockt snötäcke. Usch! Sånt gillar vi inte.

Var på stan med Filiz igår och det var som vanligt hur trevligt som helst. Det är synd att det dröjer allt för länge mellan gångerna vi ses. Det ska det bli ändring på tycker jag!
Hittade iallfall en fin tunika/klänning på vila som jag bara var tvungen att köpa och lite annat smått och gott. Men nu ska jag försöka att inte köpa nått mer på länge, måste spara pengarna till Göteborg!

Idag ser det ut att bli en ganska slapp dag. I morse när jag vaknade låg den nya Cosmo på köksbordet så då blev jag riktigt glad. Så det blir väl att läsa den.
Sen ikväll är det friskis som gäller. Är så sjukt välbehövligt efter allt påskgodis och mat. Gaash. Efter det blir det myspyskväll med Jennie! Också väldigt välbehövligt måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: annie

du är nog sämst i världen på att uppdatera din blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback