Alla älskar fredagar.

Haft den segaste fredagskvällen på sjuuuuukt länge. Vet inte om det är skönt eller rentav bara skittrist. I det här fallet tror jag faktiskt på det senare altenativet. 
Slappat framför tvn mer eller mindre hela kvällen. Lite choklad bjöd även mamma på (så okejrå, kvällen var väl inte helt misslyckad ändå).
En wasted Gustav ringde även och förgyllde min kväll iallfall för några minuter. Det var bra.

I morgon ska jag försöka inhandla de sista julklapparna tillsammans med Jennie. Efteråt blir det kanske att kolla esteternas musikal med Hanna och kvällen avslutas troligen med partaj. Det ska bli nice.

Kommentarer
Postat av: f.

haha, trodde du ja ;)

Postat av: jennie

haha instämmer med ovanstående ;)men jag gick på stan iaf!! :P

2007-12-15 @ 14:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback