Bingebyghetto.

Befinner mig just nu i systerysters lägenhet. Eftersom ma och pa åker till tyskland i morgon ska jag bo här tills på torsdag. Syster Sara råkar dock befinna sig i stockholm för tillfället så jag får ha lägenheten för mig själv några nätter. Det är nice.
Trivs verkligen här. Förutom att den ligger i självaste ghettot bingeby så är den perfekt.
Jag har rotat fram en gammal BD-skiva i Saras skivsamling som jag lyssnar på nu. Varför lyssnar jag aldrig på Broder Daniel längre för? De är ju skitbra.
Samtidigt ligger jag i hennes säng med hennes bärbara. Jag skulle ju inte klagat om jag hade det såhär alltid.

Ikväll kommer Jennie hit. Vi ska dricka vin och spela spel. Det är också nice.
Fetnice.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: einnej

VI SKA SUPE OSS REJDLÖJSE!!! ;D
ma lovah lovah aggee

2007-12-08 @ 17:22:56
Postat av: slemame

BD is the shit, allt håkan e med i is the shit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback