Lights will guide you home.

Nedräkningen har börjat. Nu är det inte många dagar kvar av år 2007 längre. Det är skrämmande som fan, men samtidigt känns det så sjukt bra.

Jullovet rullar på alldeles för fort och snart har vi redan haft en veckas lov. Det är inte klokt vad tiden går fort.
Igår sprang jag på stan med Ninnie och Matilde. Helt underbart att äntligen få umgås med Ninnie igen. Vi har så jävla mycket tid att ta igen.
Dessvärre gjordes det inga större fynd men en vårjacka inköptes iallafall. Även en klänning som jag tror att jag ska ha på mig på nyår hittades. Så helt tomhänt kom jag inte hem.
Ikväll ska jag fika med Helena. Det ska bli riktigt trevligt minsann.

(och just nu är det lite för kallt och jag lyssnar på kent och jag önskar att dududu var här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback