What if.

Jag vet, jag är verkligen sämst på det där med att uppdatera bloggar.
Jag vet jag vet jag vet.
Men någon måste ju vara det också.

Det är den 8 december och regnet står som spön i backen utanför. Ska det verkligen vara så? När slutade det snöa i december egentligen?
Julstämningen är verkligen inte på topp och som vanligt är det alldeles för mycket tankar och funderingar som trängs i hjärnan. Även fast jag nog helst inte vill (bordebordeborde) erkänna det för mig själv så önskar jag nog att jag var någon helt annanstans just nu.

Felicia ringde förrut ikväll ifrån Lasse i Linköping. Jag fick höra hela Tidvis och det är nog få samtal som gjort mig så jävla glad som just det. Tack Felicia, du är bäst.

Även upplyftande sms från min störda vän Hanna gjorde min kväll:
"Jag såg just världens fulaste nyhetsinslag! Det var ett par på ett ålderdomshem som vaknat av att de blivit bitna av en råtta. De rapporterade att råttan hittades och är nu död. Fan jag dör!!!!"

Bra att hon har bra humor iaf, haha!
Hon må vara hur störd som helst, men hon kommer alltid att vara number one. Alltidalltid.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Agnes, du är och kommer alltid vara bäst.

2007-12-08 @ 10:49:37
Postat av: simon

jag vet ngn som är mkt sämre på att uppdatera sin blogg!

2007-12-10 @ 08:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback