14:43

Trevlig kväll hemma hos födelsedagsbarnet Linn igår! God mat, världens smarrigaste chokladtårta och singstar i överflöd, + massor av trevliga människor. Ohja, då trivs jag som fisken i vattnet.

Lite senare idag bär det hem till fröken Mattson för en riktigt slappar dag/kväll. Myspys.
_______________________________________________________________________________

Och bara för att jag inte har något bättre för mig så kommer här ännu en lista.

Min feminina sida:

Köpt en hårfön? Köpt? Nono, men jag använder en, räknas det?
Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut? Absolut.
Följt med som smakråd vid en shoppingrunda? Jajamän.
Pratat känslor? Ohja, största samtalsämnet.
Tänkt på att matcha mina kläder? Typ alltid.
Berömt en person av manligt kön för sitt utseende? Klart.
Ringt upp en person utan konkret syfte? Konkret syfte? Räknas skvaller då? Inte? Okejrå. Ja.
Funderat på namn åt mina barn? Haha, ja.
Insett storheten hos Barbara Streisand? Öhm, jag tror inte det.
Druckit cosmopolitan? Näe.
Sett ett avsnitt av "sex and the city"? Självklart.
Sett två avsnitt av "sex and the city"? Självklart igen.
Känt mig sugen på en kopp te? Det hör till ovanligheterna, men det händer faktiskt.
Känt glädje över att få blommor i present? Jag skulle blivit överlycklig.
Gjort någonting romantiskt på eget initiativ? Det skulle jag tro?
Blivit arg utan anledning? Händer hela tiden.
Brytt mig om HM:s val av modell? Jao.
Pratat skvaller? HELL YEAH
Varit arg/sur utan att tala om det? Mhm.
Kramat en kille? Självklart, att kramas är det bästa som finns.
Dansat? Haha, ja. Tyvärr är jag inte någon höjdare på det.

Summa: 18/21

Min manliga sida:

Ätit en blodig stek? Uschja, but i don't like it! Uhh!
Läst en biltidning? Aa, i brist på annat funkar pappas biltidning helt okej.
Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap? Jovars.
Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det? Tyvärr så händer det allt för ofta.
Skött grillen under en grillfest? Mm.
Läst en bok av Jan Guillou? Jajamän.
Läst ett nummer av Slitz? Nääe.
Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad? Japp.
Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza? Njae, det har nog aldrig hänt faktiskt.
Gått på en Ulf Lundell-konsert? Haha, ja det har jag faktiskt!
Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person? Oooohja.
Sett alla Die hard och Rockyfilmerna? Näpp.
Diskuterat bröst? Det har hänt, ja.
Gjort lumpen?  Näääe.
Läst Nick Hornby? Yes, i have.
Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning? Alltid, fast tyvärr är jag grymt klen i armarna.
Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil? Haha, ja.
Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar? Jag tror inte jag besökt någon pissoar.
Lagat någonting på egen hand? Jo, något har jag allt lyckats fixa.
Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan? Jaojao.
Tävlat i att dricka öl? Det har hänt.

Summa: 16/21


Shit, jag är bara ynka två poäng kvinnligare än manligare!! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback