Listelilista.

Och bara för att jag har så sjukt tråkig och massa tid att slå ihjäl så snor jag denna listan av Annie.

10 favoriter:
Färg:
Rött
Mat: Nachotallrik på Packhus.
Band: Det blir nog delad plats för Kent, Coldplay och Death cab.
Film: Edward sissorhands.
Bok: Massor! Jag älskar att läsa.
Sport: Räknas friskis och svettis? Inte? Okejrå, simning.
Årstid: Sommar i mitt hjärta.
Veckodag: Fredageftermiddag klockan 14.05, för då har man hela helgen framför sig.
Glassmak: Choklad med massa colasåser och klet. Mmm.. mums!
Tid på dygnet: Kvällen.

9 för tillfället:
Humör: Utråkad.
Smak: Tuggummi-mint.
Kläder: Svarta jeans, vit tröja, svarta skor/stövlar, röd jacka, vit halsduk.
Bakgrund: Öhm, blå? (Skolan har så trista bakrunder).
Nagellack: Nada.
Tid: 14:43
Omgivning: Massvis av böcker, datorer, stolar och bord. (Skol-bibblan).
Irritationsobjekt: Att den där #?+¤% (!!!!!!) busshelvetet inte kommer förrän om typ en timme!!!!!

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Hanna Mattson. Alltid varit den bästa, kommer alltid att vara.
Screen name: Öhm, wtf?
Husdjur: Katten Mimmi.
Piercing: Hål i öronen, tror jag var sex år.
Förälskelse: Thimmy på dagis, tror jag allt det var.
Kyss: Tss.

7 senaste:
Cigarett
: I don't remember, ett bra tag sen iallfall.
Mat: Korv med potatis i skolmatsalen.
Dryck: Vatten.
Biltur: Igår när mamma skjutsade hem mig från skolan.
Kyss: Minns inte riktigt.
Spelad låt: Lyssnar på radio, och den senaste låten var "I wish i was a punkrocker".
TV-program: "Hello africa" på kanal 5 igårkväll. 

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej, det kan jag väl inte påstå.
Brutit mot lagen: Jag skulle vara förvånad annars.
Blivit arresterad: Nope.
Badat naken: Sjäääälvklart.
Varit med på TV: Ja!!!! På gotlandskanalen, stolt som fan.
Kysst någon du inte känner: Jaao.

5 nej tack:
Kläder: Likadana kläder som alla andra.
Mat: Tomater. Finns det något äckligare?
Musik: Jag klarar mig fint utan schlager.
Dryck: Mammas häslodryck som hon påstår är bra för ämnesomsättningen. UUURK!
Personlighetsdrag: Besserwisser. (Hur det nu stavas)

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Var med ma och pa i affären, åt choklad, såg "hello africa" och duschade.
Du kan höra just nu: Musiken på radon, ljudet som blir när jag knapprar på tangentbordet, röster och steg nånstans längre bort i bibblan.
Du inte kan leva utan: Vänner, familjen, glädje och musik.
Du gör när du har tråkigt: Skriver dagbok. lyssnar på musik, läser en bok eller tidining.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Mamma, Hanna och Ninnie.
Du tycker om: Ojoj, massvis.
Du inte gillar: Det du.

2 val:
Kaffe eller te: Ingen av det. Kaffe latte isåfall.
Vår eller höst: Vår.

1 önskan: Ta mig till värmen, tack.

Well, nu har jag iallafall dödat lite tid. Bara en halvtimme kvar till bussen kommer. YEAH, det går ganska fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback