Mitt hjärta i din hand.

Heltrevlig kväll med favorit-flickorna på Isola bella i går då. Det är alltd lika roligt när vi träffas, även fast det dröjer allt för länge mellan gångerna. Vi får ta tag i det och göra något åt det!
Det finns nog inte mycket som slår en riktigt god Spaghetti Carbonara, tjejsnack i timmar och underbara människor.  
Dessutom firade vi ju Pernilla som fick sin födeseldags present typ ett halvår försent.
Men, som man säger, bättre sent än aldrig. Eller hur?
Julia, Pernilla, Annie, Li och Karolina, det var verkligen ni som gjorde min helg.

Och i morgon är det skola igen. Var tog egentligen helgen vägen? Det var ju fredags eftermiddag nyss?
Skolan ser jag verkligen inte framemot.
Stort naturkunskapsprov som jag ärligt talat fattar absolut noll av. Lucky me. Men man får väl göra sitt bästa.
Det är ju bara att bita ihop och stå ut, om två veckor får vi iallafall en lite paus i allt. Det stavas sportlov och är sjukt efterlängtat just nu. Ge mig!

Nej, nu ska jag nog gå och se på "Kärleken checkar in" på
3:an, fast jag vet att den är ganska kass. Men i brist på annat funkar den absolut. 

Tjingtjing.                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback