Tag min hand, jag följer dig.

148880-10Har verkligen haft en toppenhelg!
Började med en riktigt hemma-mys-slappar-kväll i fredags. Alltid lika skönt att börja helgen med.
Igår var jag och Jennie hurtiga och gick och simmade. Riktigt duktig av oss tycker jag allt att det var, eftersom våra simmar-planer aldrig brukar komma längre än till snack.

Sen på kvällen kom Hanna hit med pringles och gott humör.  Det betydde att även gårdagskvällen blev en riktigt slapparkväll framför tvn, fast denna gång med en trevlig Hanna bredvid mig.Det var verkligen behövligt att umgås med Hanna igen. Pratet och skrattet bara flöt på i evigheter. Och jag kände hur mycket jag saknat allting. Hur mycket jag saknat henne.

Men dessvärre så går ju helgen alldeles för jävla jättefort och redan i morgon är det skola igen och hela jag bara skriker JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE!
Men när sånna där tankar dyker upp, det är då jag får påminna mig själv,  påminna mig om att det bara en vecka kvar innan vi får ett sjukt efterlängtat lov. Tänk, en ynka vecka kvar. Det är ju ingenting. Den tanken gör mig lite gladare.
______________________________________________________________________________

Det är när du tystnar ett tag,
det är när du tittar på mig,
jag måste tänka mig för.
Ibland önskar jag att du inte såg ut som du gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback