I having trouble sleeping.

Slapp dag idag. Vaknade först upp hos Hanna, åt varma mackor och såg på Grey's. Åkte hem ganska tidigt för att halsen verkligen inte är på min sida idag. 
Rösten hade tydligen bestämt sig för att försvinna och den verkar inte ha några planer på att komma tillbaka till i morgon.
Ja.. i morgon ja.. då börjar skolhelvetet igen. Och jag vill inte vill inte vill inte.
Lovet hade gott kunnat få vara några år till, det hade absolut inte gjort mig någonting.

På tisdag fyller Ninnie 17 år! Är det bara jag som tycker att 17 låter grymt stort? Då är man ju typ vuxen.
Uää, skrämmande tanke. Jag vill bara vara barn igen.

Nej, nu får jag nog försöka att sova (fast jag vet att jag kommer att ligga och vrida och vända mig till klockan 03.00 i natt), eller så får jag se lite O.C. 

Hursomhelst, god natt på er gott folk.

Kommentarer
Postat av: h

ååh, då är vi tvåå! ja kan inte heller somna på kvällarnaa..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback