Jag undrar varför tiden dödar.

Har nog haft världshistoriens tråkigaste helg. Har verkligen gjort absolut noll.
Hur blev det egentligen med alla läxor, allt skolarbete som skulle göras? Hur mycket blev egentligen gjort?
Nada.
Precis som vanligt.

Ja, idag är det verkligen en såndär typisk söndag. När absolutingeniting händer och allt bara är grått och trist. Snön som igår låg som ett vackert vitt snötäcke kunde såklart inte ligga kvar utan var tvungen att smälta under natten.
Och mina planer om att åka pulka idag gick därmed åt skogen.

& Ninnie, min älskade Ninnie.
Jag vet inte riktigt vad jag gjort för att förtjäna dig.
Och jag vet inte heller hur jag ska klara mig utan dig i ett helt år. Det är lång tid.
Men du ska veta att jag finns här när du kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback