I dina ögon, var det lättare att vara.

Studiedag idag och i morgon. Hur underbart är inte det på en skala?
Har umgåtts med Hanna och Jennie idag och gulliga som dom är hade dom bakat supergoda muffins(ar?) innan jag kom.  Vi slappade lite framför Lost och snackade en del. Väldigt behövligt.

Tiden springer ju verkligen iväg nu och utan att man ens hinner tänka efter så är det den 15:e juni och skolavslutning. Det var nån som sa att det är 48 skoldagar kvar innan sommarlovet, kan det verkligen stämma? Det låter ju sjukt lite.
Men, inte mig emot. Jag vill inget hellre än att det ska bli sommar nu på direkten.

Later dudes.

image13
För vi har solen i ögonen. (Jag och Pernilla förra sommaren)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag älskar dig

Postat av: Anonym

Och jag dig, Pernilla.

2007-03-26 @ 19:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback