22:52

Egentligen borde jag sitta och plugga järnet nu. Men likförbannat fastnar jag här. Hittade den här listan i Pernillas blogg och håll med om att det känns mer lockande att göra den än att sätta sig och plugga nu?

1. vad heter du? Agnes
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag vet faktiskt inte. Svår fråga detdär.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Stina eller Sigrid typ.
4. vilket stjärntecken är du? Lejon
5. vilken årgång är du? The best : 1990.
6. vart bor du? Högklint.
7. har du bott utomlands? Nope, inte ännu.
8. flyttat antal gånger? Det blir väl.. 2 gånger?
9. vart skulle du vilja bo? Oj, finns många ställen. Men just nu en egen lägenhet i stan,
10. vilken skolklass? sp2f.
11. vad vill du bli när du blir äldre? Klokare.

UTSEENDE
1. hur lång är du? "1.60"
2. hur mycket väger du? Öhm... Jag vet faktiskt inte?
3. hårfärg och frisyr? Långt, rakt, mörkblont.
4. ögonfärg? Brownie.
5. mest nöjd med? Ögonen, ibland.
6. minst nöjd med? Mina fötter. Hate them!
7. skostorlek? 38.
8. glasögon? Nope, men linser jag aldrig använder.
9. har du några piercingar/tatueringar? Bara hål i öronen.

FAVORITER
1. filmer? Älskar "Smala sussie" och "Tjenare kungen".
2. låtar? Just nu går Tidvis på repeat.
3. årstider? Måste ändå säga sommaren.
4. mat/dryck? Nachotallrik a la packhus/pucko.
5. djur? Grodor är rätt söta.
6. färg? Röd
7. parfym? "Into the blue"
8. tv-program? O.C, Desperate housewives och Greys.
9. ämne i skolan? Psykologi.
10. sysselsättning? Umgås.

1. vad använder du just nu för jacka? En svart från Vila.
2. vad använder du just nu för skor? Bruna låga stövlar.
3. favoritfärg på kläder? Tråkigt nog blir det mycket svart.
4. favoritmaterial på kläder? Öh? Spela roll.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Massvis.
6. favoritaffärer? H&M funkar alltid!
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Öhm.. för mycket i guess?
8. favoritmärke? har inget speciellt sådär.
9. vad har du för byxstorlek? Det beror på vart det är nånstans.
10. vad har du för tröjstorlek? oftast medium.


DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Litet. Men rätt mysigt.
2. vilken färg på tapeterna? Grått och mönstrat.
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Grått, rött, svart, vitt.
4. favoritmöbel i rummet och varför? Måste vara sängen alltså.
5. vad vill du ändra där inne? Det hade kunnat få vara lite större.
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja.
b) video/dvd? Båda
c) dator? Nope
d) stereo? Ja.
e) telefon? Nope
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Vårt förråd och trädgård.
8. vad gör du oftast i ditt rum? Lyssnar på musik, läser och sover.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Så vitt jag vet är det bara en person mer än jag som sovit där.
10. favoritpryl i rummet? Sängen och stereon.

FRÅGOR
1. vad heter hette din morfar? Mats.
2. var har du i din:
a) jackficka just nu ? Handsfree till mobilen, busskort, x antal småmynt, kvitton, nycklar.
b) skolväska just nu? Har ingen?
c) handväska eller liknande just nu? Min engelskabok och en penna.
3. vad är du beroende av? Massor.
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lipsyl använder du? Ett från apoteket.
6. vad tror du på? Hm..
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendom.
8.  har du nåt husdjur? Katten Maja.
9. vad bor du i? Ett hus?

GREJER
plånbok: Portmonä (stavning?) från Marimekko.
tandborste: En grön med tungskrapa.
smycken: Massvis. Love it.
solglasögon: Har ett par jag fick från I.me.my när jag köpte ett diadem en gång.
underkläder: En hel del.
nagellack: Har inte så använder. Använder typ bara ett rött.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

intressant du ;)

Postat av: hermie!

är DU 1,60? ;)

2007-11-07 @ 22:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback