Brustna hjärtans höst.

Okej, nu ska jag sluta negga. Eller iaf tvinga er att lyssna på det

Dagen idag har faktiskt varit bättre än jag vågat hoppas på.
Vaknade upp hos Hanna runt halv 12 och käkade frulle och snackade litegrann om gårdagen (som förövrigt var en ganska skum kväll, eller så). Strax därefter begav jag mig hem till Jennie där det blev några timmar av skitsnack i hennes säng. Så jävla skönt alltså. Även lite tårtätning hann vi med innan jag behav mig hem. Mysigt värre.
Väl hemma så visade det sig att min kära ma och pa skulle iväg så jag fick hela huset för mig själv. Ibland finns det inget bättre än att bara få vara själv alltså.

Om vi ses, bland dimmorna i norr eller i söder
Med drömmen i behåll och med lust att ta vid
där elden falnar men fortfarande glöder.

Den första riktiga snön föll över Gotland idag. Det var fint. Nu längtar jag som fan efter julen.
(Och efter dig)

image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback