Här blir man ensam bland tusen.

Även fast måndagar alltid på nåt vänster har tendesen att bli en tråkig och seg dag så blev denna måndagen trots allt riktigt bra. Skolan var iofs inget att hurra över precis men direkt efter väntade en efterlängtad fika med Frida på ringduvan.
Blev både en och två och nästan tre timmars av trevligt snackande och ibland är det bara så himla skönt att få ur sig allting. Tack Frida. Tackvare dig är virrvarret i huvudet lite mindre trassligt. Det uppskattas verkligen.

Kvällen har mestadels bestått av slappandes vid datorn. Jag som hade tänkt vara duktig och börja med samhällskunskapen/historian men så blev det tydligen inte. Inte heller psykologin som jag lovat mig själv att göra blev gjord ikväll. Duktigt Agnes.

Nej, nu är det snart dags att bänka sig framför tvn. Om tio minuter börjar Boston tea party. Det gillar vi.

"I can't do anything 'cept be in love with you"

Fan vad jag saknar Ninnie nu. Över en månad kvar, behöver dig nununu.
image23


Kommentarer
Postat av: D.

men tack själv fröken edlund. mitt huvud har också klarnat något, helt underbart!

Postat av: F!

hoppsan, bokstaven F börjar visst mitt namn med.

2007-11-12 @ 22:35:16
Postat av: NINNIE

JAG SAKNAR DIG OCKSA!

2007-11-13 @ 17:04:48
Postat av: NINNIE

förresten, vad önskar du dig i julklapp?

2007-11-13 @ 17:05:36
URL: http://ninnies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback