Ingen känner mig så bra som du.

Hanna förihelvete. Jag vet att inga ursäkter i världen är godtagbara. Jag har sviktit dig. Gång på gång på gång på gång. Även fast det kanske inte låter som en stor sak för andra så har jag lovat dig. Hundra miljarder jävla gånger har jag lovat dig. Och jag har svikit dig. 
Det sjukaste är att trots att jag sviker dig och förstör så gott som alla dina festkvällar så finns du där. Du finns där lika jävla mycket och är lika jävla bäst som alltid. Även fast jag inte förtjänar det.
Jag är verkligen skyldig dig så jävla mycket. Jag är skyldig dig hela världen och ännu mer. Jag vet att jag aldrig kommer komma ifatt. Men jag kan väl få försöka?

Men, förlåtförlåfförlåt. Den här gången menar jag verkligen det. Jag ska bättra mig.
För din skull.

Kommentarer
Postat av: F.

ni två klarar allt, det kan jag lova er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback