Listnördar är vi allihopa.

Sitter i skolan och håller på att seriöst dö av uttråkning. Gör en lista i brist på annat. Enjoy väl.

Nämn något som gjorde dig glad igår:

När Li ringde och frågade om jag ville komma hem till henne och fika.
Vad gjorde du kl 08 imorse?
Satt på Spanskalektion.
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Snokade på bilddagboken och kollade runt på ticnet.
Det sista du sa högt?
"Det blir nog bra, jag får se hur jag gör" till Rebecka.
Det senaste någon sa till dig:
"Ja, men det är bara tjejerna tror jag, eller jag vet inte riktigt. Äsch, det blir bra".
Vad ha du druckit idag?
Vatten och saft.
Vad var det senaste du åt? 
En veganbulle. Vegandagen idag ju, eller nåt.
Vad var det senaste du köpte?
Bulle och saft i caffis.
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Blå.
Vad är det för väder hos dig nu?
Grått, trist och kallt.
Godaste glassmaken?
Lion.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Faktiskt.
Sover du tungt?
Jag gör nog det.
Drömmer du mardrömmar?
Det händer.
Trivs du med ditt jobb?
Har inget. Men skolan är helt okej altså.
Favoritklädsel?
Leggins och tunika.
Favoritlåt just nu? 
Även fast det gör ont att lyssna på den måste jag nog ändå säga Tidvis med Lars Winnerbäck.
Vad ser du om du tittar till höger?
Bokhyllor, bord och fönster.
Vad gör dig glad just nu?
Att det snart är helg. Och att kanskekanskekanske jag ska se Winnerbäck med Felicia.
Vad ska du göra härnäst? 
Åka buss hem.
Höger el vänsterhänt?
Höger.
Humör just nu?
Jag vet inte riktigt? Typ trött och konstig.
Favoritgodis?
Majsbollar! Och all choklad typ.
Kläder just nu?
Svart tunnika med vid t-shirt under, leggins, svart jacka och bruna stövlar.
Sommarplaner?
Hultsfred, peace and love och typ.. umgås och jobba?
Hur många kuddar sover du med?
För tillfället 5 stycken för jag inte orkat kasta bort dem från sängen.
Spelar du ngt instrument?
Skulle kunna dödat för att kunna spela gitarr.
Morgon eller nattmänniska?
Natt.
Vad är viktigast för dig?
Familjen, vänner. Ja.. ni vet vilka ni är.
Är du kittlig?
Skojaru?
Snarkar du?

Jag vet inte? Hope not.
Stjärntecken?
Lejon.
Äckligaste insekten?
Tvesjärtar. (Hur det nu stavas)
Stökigt eller välstädat?
Som jag har eller som jag vill? Well, något mellanting.
Längtar du mest efter just nu?
Jag får väl säga sommaren. (Även fast jag vet att jag ljuger för mig själv när jag säger så. Det är inte alls det jag längtar mest efter just nu) 

Kommentarer
Postat av: mr P.

(jag vet vad jag längtar efter mest)

2007-11-01 @ 20:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback