November.

Dagen idag var varit seg. Riktigt jävla seg.
Blev sävefest på gutekällaren igår även fast jag dyrt och heligt lovat mig själv att stanna hemma och lägga mig tidigt. Men icke sa nicke utan det blev partaj för hela slanten. Och jag klagar inte, det var kul som tusan.
Kanske mindre kul idag då, men det är smällar man får ta.

Nu sitter jag här och väntar på att Pernilla ska bli klar så vi kan åka in till stan och checka Halloween-cup. Gör en lista sålänge. För ja, listor kan man aldrig få nog av.

DAGENS:

klädsel: förrut hade jag leggins, vit tunnika och svart kofta. nu sitter jag i morgonrock och är nuduschad.
frisyr: just nu är det.. blött och fult?
vill ha: för mycket.
sjuka: dagen-efter-sjukan.
roligaste: att höra om allt sjukt man gjorde igårkväll.

SENASTE PERSON SOM:

sov i din säng:
jag?
du kramade: hm.. måste varit.. Li?
du pussade: P.
du hånglade med: P.
såg dig gråta: P.
fick dig att börja skratta: pappa.
du gick på bio med: Ninnie tror jag bestämt.
du gick på stan med: Pernilla.
skickade ett e-mail till dig: CSN?
skickade ett sms till dig: Frida.
skickade ett lunarinlägg till dig: Öööh?

Kommentarer
Postat av: p3

Hej Agnes!
Kul att du har en blogg ^^
Jag har precis gjort en, måste ju testa!
Ha det bra!!

Postat av: Peder

tur man blivit reducerad från ett namn till en bokstav iaf. =)

2007-11-02 @ 23:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback