Och vi får inte vänja oss för då är allting förstört.

Fan då.
Att jag inte kan lära mig att gå och lägga mig i tid.
Ännu en kväll när klockan kommer hinna passera minst halv ett innan jag ligger nerbäddad i sängen. Sen blir det läsning i minst en halvtimme och efter det en timmes tänkande och vridande i sängen. Alltså somna runt kvart över 2. Sen ringer klockan vid 06:30 = 4 timmar och 15 minuters sömn = en trött Agnes i morgon.
Ibland fattar jag inte hur jag tänker.
Och inte bara när det gäller sov-vanor.

Well well, sov gott mer er allihopa.

Kommentarer
Postat av: NINNIE

Nja, jag vet inte om dom har sa mycket annorlunda saker. Det ar val mest maten som ar annorlunda isafall. Du far skriva sa fort du kommer pa nat!
hm, nja jag vet faktiskt inget nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback