Vi är inte sånna som i slutet får varann.

Halloweenfest at Fridas place igårkväll då. Kändes som det var sjukt mycket folk där alltså. Det var en salig blandning av massa bra folk och det var grymt kul minsann.
Kanske mindre kul för dem som idag tvingades städa hela huset. Jag lider med er.

Skola i morgon då. Vafan hände med helgen egentligen? Det var ju fredag eftermiddag alldeles nyss? Kunde nog inte varit mindre pepp på skolan än jag är just nu alltså.

OCH GAAAAAAAH!  Jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Just nu vet jag ingenting. Ingen jävla ting.
Det stavas k-a-o-s och det har bosatt sig i min hjärna.

jag ser dig fortsätta nu
med varsamma kliv
jag ser dina drömmar sakta lossna
från mitt liv

Kommentarer
Postat av: frida.

naw, vi klarade oss! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback