When you gonna realize, it was just that the time was wrong?

Blir allt sämre på att uppdatera bloggen, men jag ska göra ett tappert försök att bättra mig.

Helgen har varit bra. Slapp och bra.
Den har mestadels spenderats med Jennie och Hanna som fått mig på andra tankar.
Fredagen tillbringades med Jennie. Simmade, fikade, lagade tacos och kollade idol. Mycket mysig dag var det allt. På lördagen åkte vi in till stan och skulle spendera pengarna på julklappar. Dessvärre gick inte julklappsjakten något vidare men några påsar rikare blev jag allt.
På kvällen åkte jag hem till Hanna, mitt andra hem. Vid nio någongång åkte vi hem och våldgästade hemma hos Sophie där massa braigt folk var. Tanken var egentligen att vi skulle vidare på fest men vid strax över elva drog jag och Hanna hem och kollade tv istället. Sjukt skönt faktiskt.

Tack.

Men vissa tankar går bara inte att skuffa undan och glömma bort.
Du, Vi, Oss finns där hela tiden.
Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback