23:45

Helgen har varit bra. Blev dock inte så mycket plugg som jag räknat med. Rättare sagt typ nada.

I fredags var det festligheter hos Alvar. Det var trevligt och efter lite ölspelande gick jag ner till båten för att möta upp Felicia. Vi traskade vidare till Tapeten där Mats band hade spelning. Där träffade vi massor av folk och chillade. Runt halv två begav vi oss till effes och ett tag senare bestämde jag mig för att cykla hem till Hanna där jag skulle sussa. Då fick jag lära mig att additionen Agnes + alkohol + cykel + mobil + ännu mer alkohol inte var någon bra kombination.
En och en halvtimme senare var jag framme vid Hannas dörr. Cykelturen hade satt sina spår och morgonen efter var bulorna i huvudet fler än jag kunde räkna på en hand och blåmärkena likaså. Men det är smällar man får ta.

Hanna väckte mig iallafall med nygräddade pannkakor. Något som var sjukt uppskattat.
Det blev en slapp dag. Vi låg ut lite i solen, gick till rimi och köpte mat och Hanna bakade bullar. Bästa teamet, Hanna bakar, Agnes äter. Lite senare kom även Alexander. På nåt vänster lyckas det alltid bli vi tre. Ligga i mörkret och lyssna på någon sorglig låt. Igår blev det Tidvis. Det var fint.
Vid strax efter tolv tog jag mig i kragen och cyklade hem.

Idag åkte jag in till stan och träffade Li. Vi gick till tallunden och solade och förutom att det gärna hade fått vara några grader varmare så var det perfekt. Sedan lunch och chillande hos Li för att sedan gå ner på stan.  Där blev det en del fotande till kollaget innan jag åkte hem.
Ikväll har jag pluggat en del och kollat på Pretty Woman, me like.

Nu tänkte jag sussa snart.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback