Detdär med engelskaglosor..

..har eller kommer aldrig bli någon av mina starka sidor. Bara att inse det.
Och jag borde SÅ inte sitta här och lyssna på Billie och bara sitta just nu. Jag borde traggla alldeles för svåra engelskaglosor som jag inte kommer ha någon som helst användning för i framtiden. Yesbox. Det gillar vi.

Nu måste jag få klaga lite, men just nu tar faktiskt skolan död på en. Det är INTE okej att precis allting ska komma på en och samma gång. Filosfiprov, matteprov, historia-arbete, två media-uppgifter... och det fortsätter i all evighet känns det som.
Men något som får mig att inse att det finns hopp i all pluggstress är att det faktiskt bara är lite mer än 35 skoldagar kvar. Det är ju faktiskt ingenting.

På tal om dagar.
I morgon är det 250 dagar sedan jag träffade världens underbaraste människa för första gången.
Hjärta dig.

Nä, dags att ta tag i mitt liv nu va.
Later, eller så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback