Fan x 70 000

Jag överlevde visst dagen tillslut, men det var med nöd och näppe.
Tack till Hanna och alla andra som funnits där med tröstande kramar och fina ord. Ni är verkligen bäst.

Just nu känns allt så jävla konstigt bara.
Jag är helt tom.
Vet verkligen inte någonting.
För att citera en viss person; jag vill bara gråta.

Och vad vet du om kärleken
Förrän du förgäves hatat den
Och vad vet du om när hjärtat kan bränna
För kärlek som aldrig kan dö men inte heller leva


(Och nej, jag är inte lycklig nu.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är just det. Att vår kärlek kan aldrig leva. Även om du vore kär i mig.
Det är så sjukt synd att vi inte bor på samma plats.
Så hade du kanske aldrig glömt hur det kändes.

2008-04-28 @ 20:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback