Läggdags innan tolv månne?

Hör och häpna, men så fort jag skrivit klart det här inlägget ska jag faktiskt stänga av datorn och gå och lägga mig.
Deru.

Idag har varit en bra dag. Hade tema-dag om förintelsen och andra världskriget som var sjukt intressant, mer sånt tack! Efter skolan gick jag in till stan och mötte Annie. Det blev en mysig fika på allas vårat älskade ringduvan. Vi ÄR verkligen sämst på att ses.
Ikväll blev det simning med ma och en massa pluggande. Skolan tar död på mig just nu.

Nästa vecka:
Måndag: Argumenterande tal (jag har inte börjat? vill någon god själ vara vänlig och tipsa om något ämne jag kan argumentera om?)
Tisdag: Redovsning - bildkollage.
Onsdag: Filosfiprov, inlämning av broshyr.
Torsdag: Ingenting? Lär ju ha tusen glosor på spanskan.
Fredag: Redovsining - historia, inlämning av pyskuppgift.

Nej, nu ska jag sluta gnälla och gå och lägga mig istället.
I morgon är det fredag och då är det fest.
Det är nice.

Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback