Men det låter ensamt när jag andas.

Och jag kan inte hjälpa det, men just nu känns nästan allting så sjukt bra.
Dagen har varit kanon faktiskt. Martin är frisk igen och ingen är gladare än jag för det. Först slapp skoldag där samhällskunskapen/historian var utbytt mot drama. Fråga mig inte varför men istället för att sitta och plugga om gamla kungar ska vi nu istället i två veckor leka på historie-timmarna. Inte mig emot.
På håltimmen när jag och Martin gick omkring lite till ÖB och Atterdags för att fixa lite grajs var det verkligen vårvärme i luften. Det var underbart.
Efter skolan begav jag, Felicia och Olivia oss hem till Martin på fika. Det bjöds på supergod glass, Toffiefe (hur fan stavas det?) och kakor, underbart igen. Det blev några timmar med trevligt prat och tv-spel. Det borde vi göra oftare.
Efter fikan blev det simning på solberga med ma och pa. Hur behövligt som helst var det och det spelades tillochmed Håkan på hög nivå vilket gjorde en sjukt taggad.

Ikväll ska jag bara koppla av framför tvn och snacka med Martin i tele (mycket Martin blir det, men det gillar vi).
Sen ska jag försöka läsa ut svenskaboken, ifall någon undrade alltså.

Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback