Always you.

Första skolveckan är avklarad och på något vänster så överlevde man visst. (Okejdå, två riktiga lektioner på fyra dagar så jag vet inte riktigt om det är tillåtet att kalla det skolvecka, men wtf).
Det är kul att vara tillbaka. Att träffa alla som man inte har träffat på hela sommaren och att få lite rutin på allting igen. Jag gillar det.
Något annat som jag gillar är min sovmorgon till 12:45 i morgon. Det uppskattas verkligen.

Ikväll lyssnar jag på Sophie Zellmani och packar ihop mitt rum. Om precis en vecka flyttar jag. Det känns lite vemodigt, men mest väldigt bra. Mamma och pappa har nog börjat oroa sig inför flytten och säger gång på gång att jag faktiskt är välkommen hem precis när jag vill och att jag måste komma hem hit och äta lite klok mat då och då.  De har även försäkrat mig om att de inte ska göra om mitt rum till ett gym (som i typ alla filmer när barnen flyttar hemifrån). Det känns tryggt att veta.

På torsdagkväll bär det för andra gången den här månaden av till huvudstaden. Denna gången är stadsfestivalen Popaganda vårat mål där vi ska se massvis av bra band och ha allmänt kul. Det kommer nog bli hur bra som helst.

Kommentarer
Postat av: J

Haha vad söta föräldrar!

2008-08-27 @ 18:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback