håll min hand i vimlet.

Idag har det varit en bra dag.
Började dagen med en runda till högklint. Jag vet inte vad det är, men luften är nog lite lättare att andas där. Blev kvar där en stund med lasse i öronen och bara tittade ut över allt. Jag trivs där.
Dagen fortsatte bra med pluggning, napoleon dynamite och simmande med pa. En perfekt söndag faktiskt.
Ikväll åkte jag hem till fröken berglund där hon och karolina befann sig. Vi åt lussebullar, juleskum, såg på Tomten är far till alla barnen och hade rimstuga. Om jag inte haft julkänslor innan kom de garanterat fram ikväll.
Nu ska jag strax krypa ner och sova och njuta av min sjukt långa sovmorgon i morgon.

Se, jag är inte bitter hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback