well, goodbye 2008

Det blir ingen lång sammanfattning av detta året, men '08 var trots allt ett jävligt bra år. Den första halvan av året var fyllt av så mycket kärlek att det räcker och blir över för flera år framöver och sommaren var bäst på alla sätt och vis. Jag ska verkligen inte klaga. Nu står ett helt nytt år för dörren och det känns bra, väldigt bra. Just nu känns det lägligare än någonsin att liksom börja om, starta om på nytt och lägga allt det som varit bakom sig.
Jag tror på tvåtusennio, även fast jag måste erkänna att det inte riktigt klingar lika bra i öronen som tvåtusenåtta gjorde. Men äsch, vem bryr sig om sånt egentligen? Vi tar studenten och har hela livet framför oss. Vi får se till att göra den här sista våren tillsammans till den bästa tiden i våra liv, och jag tror vi kommer lyckas.

I morgon skålar jag in det nya året med det fina folket (medan dessvärre den bästa befinner sig i modestaden paris, men jag slår vad om att hon har the time of her life). Det kommer att bli grymt.

Nu tackar jag för ett toppenår, och alla ni som funnits där, i vått och torrt. Jag hoppas ni är med mig 2009 med.

Puss och gott nytt år på er.


Kommentarer
Postat av: vanessa

först nu såg jag att du hade skrivit en kommentar.

(och jag har inte lyckats gå och lägga mig än.)

tack för alla fina ord.

du verkar vara inte mindre bäst på det.

gott nytt år fina agnes!

2008-12-31 @ 03:19:08
Postat av: P3

Jag är med Agnes!

Postat av: felicia

du är bäst och tack själv. puss :*

2009-01-01 @ 20:39:27
URL: http://scissorhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback