Nianostalgi.

Jag vet, jag ÄR sämsta bloggaren ever. Jag vet jag vet jag vet. Men nu ska jag iallfall göra ett tappert försök att ta tag i det.

Idag var jag och Jennie ute och gick i det fina vårvädret i nästan två timmar. Det var mysigt. Jag älskar när det precis börjar bli vår och varje soltimme gör en överlycklig. Fast om jag fick bestämma så skulle det nog bli juni på direkten just nu.

Ikväll är en sån kväll.
En sån kväll när Håkan går på repeat och när gamla bloggar från '06 på lunarstorm läses.
Jag kan inte hjälpa det, men fan vad jag längtar tillbaka ibland.

Fast jag ska inte klaga, saker och ting är jävligt bra nu med.

Kommentarer
Postat av: einnej

ååh det var underbart idag. :)

2008-02-23 @ 22:27:20
Postat av: JEN

SÖDERVÄRN I VÅRA HJÄRTAN!

2008-02-23 @ 22:27:57
Postat av: A.

dagböcker @ lunarstorm är förbjudet fröken edlund!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback