13:41

Och jag får aldrig nog av listor. Den här listan har jag tjuvat av Annie, hope you don't mind.

Låt just nu? Life is a song - Patrick Park.
Skiva i CD-spelaren? Det är nog Isola med Kent faktiskt.
Är du snygg? Nä.
Antal timmar sömn inatt? Alldeles för några. Typ.. 3?
Vem är sötast? Svår fråga där.
Vem vet mest om dig? Hanna känner mig bättre än jag själv gör.
Vad vill du ha just nu? Sommar, värme och p&l.
Höger eller vänsterhänt? Höger.
Språk: Svenska, Engelska och lite spanska dåra.
Sängdags? 01-02.
Fobier? Att bli ensam. Och att kräkas.
Känner du någon snygg kille? Det gör jag.
Har du körkort? Nope, inte än.
Vem kysste du senast? Peder.
Har du bråkat med en kompis idag? Nej.
Är du oskuld? Deru.
Har du kysst någon du inte känner? Det har jag.
Åsikt om jultomten? Till skillnad från Annie tycker jag att han är aningen underskattad. Mer jultomte åt folket!
Håller du på med någon sport? För tillfället är det dåligt med det. Ska börja med f&s och smma igen snart tror jag.
Vad skulle du vilja heta om du fick välja själv? Hm.. klurigt detdär.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dej? Typ Sigrid eller Signe.
Mjölk i kaffet? Inte kaffe tack.
Är du ett trendlejon? Näe.
Är du kär? Det är jag.
Har du kysst en nära kompis till dig? Har jag det? Ah, det har jag säkert gjort.
Läser du bloggar? Lätt.
Vem skrev ett sms till dig senast? Var nog Felicia eller Peder.
Röker du? Näe.
Dricker du? Det händer ja.
Svär du? Alldeles för mycket.
Sjunger du? Ohja,
Vad har du fått mest komplimanger för? Att jag har fina ögonfransar typ.
Vill du gå på högskola? Alltså.. jag kan inte bestämma om jag vill eller inte.
Vill du gifta dej? Om det känns rätt.
Tycker du att du är attraktiv? Näe.
Är du ett hälsofreak? Nono.
Favoritämne i skolan? Svenska och psykologi.
Favoritsysselsättning? Umgås.
Choklad eller vaniljglass? Choklad. Lätt.
Kommer du överens med dina föräldrar? Oftast.
Vad vill du arbeta med när du blir stor? Oj! Frågan som skrämmer mig mest. Jag har faktiskt ingen aning.
Din hårfärg och frisyr? Typ.. rakt och tråkigt? brunt/mörkblont/råttfärgat/allmänt tråk.
Vilka skor hade du på dej idag? Bruna stövlar.
Kläderna du hade på dej idag? Tights, röd klänning med fickor och svart kofta.
Favoritklädfärg? Svart. Eller röd.
Vilka kläder skulle du vilja ha på dej just nu? Sommarkläder, ja tack.
Hur mycket pengar köper du kläder för varje månad? Olika. Beror på hur ekonomin ser ut.
Skolväska just nu? Brun.
Favoritårstid? Sommarsommarsommar. Allting är faktiskt lite lättare då.
Har du glasögon? Nope. Men linser jag inte använder.
Favoritmat och dryck? Nachotallrik på packhus och Pucko.
Favoritdjur? Katt kanske?
Favoritprogram? Det blir nog trots allt OC. Eller Bonde söker fru, haha.
Gillar du när det åskar? Det är så sjukt mysigt.
Vad köpte du senast? Te i caffis. Alvar var snäll och bjöd.
Vem tänker du på just nu? P.
Hur svarar du i telefonen hemma? "Hej, det är Agnes".
Hur svarar du i mobilen? Typ.. "Hej" eller "Hallå".
Vem umgicks du med senast? Folket i skolan.
Senast kramade? Felicia eller Jennie.
Vem ringde dig senast? Pappa.
Vem ringde du senast? Peder.
Vilken låt förknippar du med dig själv? Typ.. Trubbel eftersom jag alltid hetat det på lunar osv.
Bästa livekonsert? Håkan eller Lasse. Svårt val där.
Vad ska du göra ikväll? Pluggapluggaplugga. Kanske bädda ner mig på soffan och bara kolla OC också.
Sov du ensam idag? Tyvärr.
Vem sov du hos senast? Peder.
Vem sov hos dig senast? Peder där också?
Varför gjorde du detta testet? För att jag inte hade något bättre för mig.


Kommentarer
Postat av: jäääni

JAG ÄR VÄL EN NÄRA KOMPIS?!?!?!?!??!?!!?!??? (angående den där kyssen....) :D

2008-01-17 @ 18:02:23
Postat av: A.

haha, bara för att jag typ kommit på massa saker i den här listan själv för att det ska passa på mig. som bloggfrågan till exempel ;) maha!

2008-01-17 @ 20:54:56
Postat av: Li

åh vad jag älskar att läsa andras listor!! :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback