23:10

Fan vad jag ångrar mig varje gång jag bestämmer mig för att bara vara hemma och ta det lugnt en fredagkväll. Kvällen har varit sjuuuukt seg. Blev tvingad att titta på På spåret med ma och pa och det behövs väl inte tilläggas att det inte är något favvoprogram. Några vuxenpoäng måste jag iaf vunnit på det, eller nåt.

Och i brist på annat.

A. Sätt din musik på blandat.
B. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
C. Använd sångtilteln som svar på frågan.
D. Fuska inte.

1. Känner du din kropp väl?
Play me in the stereo.

2. Hur är din attityd?
Det är så jag säger det.

3. Hur mår du just nu?
Fuck forever.

4. Hur är det i din vänskapskrets?
How does it feel.

5. Hur är det i din familj?
The quiz.

6. Hur är det med kärleken?
Vi två, 17 år. (Vadå läskigt?!)

7. Hur är det med skolgården?
Pills.

8. Vem saknar du mest?
Green eyes.

9. Gillar du att dansa?
Motivation.

10. Gillar du kaviar?
Somedays. (Eller inte, uuuurk)

11. Är det många som älskar dig?
Nej. (HAHAHA! klockrent)

12. Beskriv dig själv?
Hide away.

13. Luktar dina tår?
Baby Jane.

14. Tittar du på bolibompa?
När jag blundar.

15. Är du rik?
Get sick soon.

16. Kommer du få barn?
Live and learn.

17. Kommer du bli lycklig?
No party.

18. Vad kommer du jobba med om 20 år?
Jag ska fånga en ängel.

19. Kommer du dö?
Tomorrow. (HJÄLP?)

20. Hur kommer du dö?
Under the tracks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback