Alltid denna bussväntan.

Första dagen i skolan idag. Tro det eller ej, men jag överlevde faktiskt.
Trots att det blev mindre än 2 timmars sömn i natt så var jag faktiskt inte alls lika trött i morse som jag förväntat mig. Filmkunskapen 08:00 körde dock igång på allvar direkt. "Hej och välkommna! Ni kan börja med att skriva en filmrecension på valfri film på minst en A4 och sen skriva ytterligare en A4 med en jämförelse av två filmrecensioner!" Men det var rätt kul ändå. Hanna, Jennie, Benjamin och Björn (bara för att nämna några) ska visst också gå där och vad jag märkt av idag så har det tendensen att bli ganska kul alltså. Jag har verkligen inget emot att spendera mina gråa måndagmornar med er.

Just nu sitter jag i skolan och väntar på den &%+#¤ bussen! Simon är iallafall trevlig och håller mig sällskap. Det är snällt.
Sen ska jag nog hem och slockna på soffan. Det har jag längtat efter hela dagen.

Tjo.


Kommentarer
Postat av: Simon

Första gången man blir nämnd i din blogg, COOLT ! HÄHÄHÄ.. . HÄ?

2008-01-07 @ 14:38:47
Postat av: A.

Också coolt.

2008-01-07 @ 14:44:52
Postat av: mongoooliiii

agnes, du är ypperligt varm och kramgo just på måndagmornar EXAKT vad jag behöver som start på veckan. :) den här terminen kommer bli SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET

2008-01-07 @ 14:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback