And if I'd fall, would you pick me up?

Segaste lördagen på riktigt riktigt länge måste jag säga.
Vaknade inte förrän framåt två någongång och det var riktigt välbehövligt att bara sova ut måste jag säga. Därefter frulle framför tvn (som nog är det absolut bästa med helgerna. Love it.)
Sen har dagen spenderats i samma lugna tempo. Har mest rört mig mellan tvn och datorn. Även pyttelite plugg har hunnits med. Och nu är jag rastlös så jag inte vet vad. Vet inte vart jag ska ta vägen. Nästan så jag överväger att gå ut och ta en promenix, fast mörkret gör att jag nog stannar inne trots allt.

Och om lite mer än en vecka åker jag och klassen till London. Fast just nu känner jag mig inte ett dugg peppad på det alls faktiskt. Men det kommer väl. London liksom! Det klart att det blir bra som fan.

(Y cómo deseo que usted estuviera aquí ahora.
Yo sólo quiero oír el latido del corazón.)


Kommentarer
Postat av: emame

de kommer bli svinkul slangnes..upp med peppet nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback