När ord inte riktigt räcker till.

Vet att jag förmodligen tjatar ut det, men jävlar vad allting känns bra just nu.
Sitter hemma med Sahara Hotnights i öronen och är bara så sjukt peppad och förväntansfull inför allt som väntar.
Saker och ting blir verkligen vad man gör det till, så varför hålla på och negga och deppa? Även fast årets nog absolut  tristaste månad står för dörren så ska jag nog försöka hoppa över depp-delen i år.

(Sen finns ju Peder där som får mig att le mest hela tiden)

I morgon ska jag åka till stockholm över dagen med ma och pa. Också nice.
Blir IKEA  och hela kittet. Det gillar vi.


Kommentarer
Postat av: simon

ta och berätta nu, så att alla som läser bloggen får veta;D

2008-01-22 @ 14:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback