Young folks.

Idag har jag faktiskt varit riktigt duktigt, om jag får säga det själv. Sov iofs fram till 2 även idag, men sånt får man faktiskt göra när man är ledig. Efter att ha slökollat på tv i några minuter kom jag på mig själv med att faktiskt inte varit utanför dörren sen i fredagseftermiddag. Hjälp säger jag bara. Tog då med mig The killers och gav mig ut på en dryg timmes promenad runt på klinten och lite så. Bästa på riktigt länge. När jag kom in igen skrev jag klart min spanska-recension som jag skjutit upp alltför länge.
Så, nu känner jag mig faktiskt lite duktig sådär.

I morgon är det skola igen. Hur fan kunde helgen gå så fort?
JAG VILL INTE.
Det känns iallfall lite bra att det är studiedag på torsdag (som förövrigt är den jobbigaste dagen i veckan) och sen sticker vi iväg nästa måndag.
Well, det skulle väl kunnat vara värre.

Ikväll blir det chillidill i soffan. Det  är nice.

Kommentarer
Postat av: Li

london liksom... ni kommer ha sjukt kul! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback