Sommar, ledighet och.. tristess?

Okej. Nu är det sommarlov och ledighet och allt borde vara alldeles perfekt.
Men just nu håller jag på att bli helt galen av utråkning. Vad gör allt folk idag liksom?

Igår gjorde jag inte någonting alls på hela dagen. Det var nog den segaste dagen på länge, Framåt kvällen blev jag tokig på mig själv och fick med mig Li ut på en cykeltur och sedan hem och kolla film hos henne. Det var mysigt att ses igen. Det behövs.

Nu kom iaf mamma hem och föreslog att  vi skulle åka in och luncha i stan. Det tackar vi inte nej till.
Och ikväll blir det grillning med folket.
Okejdå, lite saker händer trots allt. Jag ska inte klaga.

OCH OM MINDRE ÄN TVÅ VECKOR DRAR VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback