Och utan ett ljud, mitt hjärta i din hand.

Idag har det varit en konstig dag på något sätt.
Mitt humör har verkligen varit kört i botten mer eller mindre hela dagen. En tvåtimmarsfika på allas vårat älskade ringduvan med Annie livade dock upp min dag. (Förresten, välkommen till klubben).Vi kom fram till att vi inte setts riktigt klokt sedan i September någongång. Det är ju helt sjukt. Bätting på den fronten!
Annars har dagen mest gått ut på att bråka med mamma. Det har blivit en alltför vanlig sysselsättning numera. Jag räknar dagarna tills jag flyttar.
(något annat jag räknar dagarna till är till fredag då världens bästa peder kommer hit).

I morgon är det sista dagen innan plugget drar igång igen. Som vanligt känner jag att jag har hunnit med alldeles för lite och inte alls är redo att masa mig iväg till filmkunskapen 08:00 på måndagmorgon. Men tanken att det faktiskt bara är tre veckor skola innan påsklovet är här gör det hela ganska mycket lättare.
I morgon ska jag dock försöka plugga riktigt duktigt. Jag ska läsa tio kapitel i en bok jag allvarligt talat fattar nada i och plugga inför psykprov. Det blir nog bra. Det blir det alltid.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: B.

Jag då? jag är väl också välkommen i klubben?

:(

Postat av: A.

du är så välkommen så. :)

2008-03-02 @ 01:32:03
URL: http://aggelitos.blogg.se
Postat av: NINNIE

agnes, ska du bo i stan i 3:an?

2008-03-02 @ 15:53:01
URL: http://ninnies.webblogg.se
Postat av: Li

jag saknar dig agnes!

2008-03-04 @ 20:45:57
URL: http://liberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback