När känslor åker berg-och-dalbana.

Okej.
Jag hade ingen som helst aning att känslor kunde åka sån berg-och-dalbana under en veckas tid som de gjort den senaste veckan. Den har verkligen varit den konstigaste ever.
Men, nu är allt bra igen. I fredagskväll kom Peder hit och jag fattar inte att jag någonsin kunnat tvivla på oss.
Det är ju faktiskt ganska självklart, vi hör nog ihop.
Hade en hur mysig helg som helst med mysande i massor. Mer sånt tack.

Nu har allt återgått till sitt normala och jag är mest bara glad.
Solen skiner, det är snart sommar och Peace and love.

Fast iofs.. skolan är åt helvete just nu, Peder är alldeles för långt borta och det är faktiskt trots allt över en månad kvar till sommarlovet.
Men äh, det är sånt som löser sig.
Det gör det ju faktiskt alltid.

Kommentarer
Postat av: NINNIE

sa ska de lata agnes. Glada miner!

Postat av: NINNIE

ar du vegetarian nu? jag skulle aldrig klarat det, grillat kott, bearneisas, farsk potatis och sallad, mums. Problemet ar ocksa att jag aldrig skulle kanna mig matt, aven om kanske kroppen skulle ma battre.

2008-05-07 @ 16:15:10
URL: http://ninnies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback