Och jag tänker "Är du också själv? Var är du ikväll?"

Och det blir allt  glesare och glesare mellan uppdateringarna. Förlåt för det. Det bara blir så. Men jag ska göra ett tappert försök att bli bättre på det.
Helgen har varit ganska lugn. Och väldigt trevlig.
Igår var jag och grillade på hällarna med favvoboysen och Jennie. Det blev en kväll med uppeldade pallar, brända bananer och allsång. Precis som det ska vara. Jag trivs så jävla bra mer er.
Idag samlades samma liga (-Tom och Rasmus) ihop igen och lirade beachvolleyboll. SJUKT kul var det. Dessutom fick man lite färg och det tackar man ju inte nej till.

Ikväll har jag bara lagat mat och myst framför tvn. Har en väldig solfrossa (heter det ens så?) så ikväll är duntäcket min bästa vän. Såklart halvtittas det lite på Eurovision songcontest också. Bara för att man ska det.

I morgon ska jag plugga.
Jippijajaj.

Godkväll folket.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

ha en bra kväll!

Postat av: Sanna

Ha en fin kväll!

2008-05-24 @ 21:34:18
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: jääni

du är bäst! och det var helmysigt, välbehövligt. :):) beachvolleybolla snarast!!

2008-05-25 @ 16:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback