00:53 och jag gråter

jag bara skakar
jag går sönder
nu

Kommentarer
Postat av: emma

åh. jag kan ibland skaka när jag läser de inläggen du läste, september - oktober. helt osannolikt jobbig period. jag stängde in mig och jag ville bara ha honom honom Honom. ville inte leva ett liv utan just Honom. men det går över. det kanske inte går över helt, men det kanske det inte måste göra heller. alla säger: det är en del av livet. men man vill inte leva den delen av livet och framförallt inte nu. jag trodde allt var hopplöst. det spelade ingen roll hur kall han än var, jag slutade inte hoppas en dag. men en dag inser du. någon kommer dra dig upp. för kanske är det det som krävs, att någon ersätter. någon som i slutändan kanske visar sig vara mycket bättre. jag håller på dig nu. jag vet exakt allt du känner. och det går över. en dag. då går det över. puss, fina, fina du

Postat av: Anonym

du vet har du vänner, som alltid kommer att vara med dig. du vet att dina närmaste finns där för dig, när du än behöver dom. :))

2008-11-30 @ 22:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback