Så får jag en chans att säga, allt det jag aldrig sagt

En vinterkall natt i november.
Snö som faller lätt mot fönsterrutan.
Jocke Berg som viskar ut sina känslor i mörket.
Du
och
jag.
Andedräktsnära.
Blåa ögon i mina.
- Vad tänker du på?
(På att jag är helt jävla kär i dig och att jag faktiskt inte klarar mig utan dig. Att jag älskar dig och att det har varit lika jävla mycket du sedan första gången vi sågs. Att du är alldeles för bra för att vara sann och att jag aldrig träffat någon som du. På att du känner mig bättre än många andra och förstår mig på ett sätt som bara du gör. På att jag faktiskt inte har känt mig så här trygg på två månader och tre dagar, som när du ligger där bara några centimeter bort. På att jag behöver dig och vill vara med dig.  Agnes förihelvete, säg att du vill vara med honom. Att du inte vill vara med någon annan i hela jävla världen. Säg att ni faktiskt fixar det här. Att allt löser sig.)
- Inget speciellt.





men jag är för feg.


Kommentarer
Postat av: Felicia

älskade älskade du. jag finns här.

Postat av: felicia

ja. vi får göra det. jävla kärlek, jävla killar. åt helvete.

2008-11-23 @ 22:39:11
URL: http://scissorhands.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh agnes..

2008-11-24 @ 12:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback