Strange day

Jag fattar inte vad det är med mig.
Gick till skolan som vanligt i morse, kände mig ovanligt pigg och utvilad. Första lektionen var idrott och vi hade teori och såg på film. Sen hänger jag inte alls med. Ena sekunden sitter jag och tittar på filmen, i nästa känner jag yrsel sprida sig i kroppen och jag reser mig för att gå ut. Då svartnar det för ögonen.
När jag vaknar igen ligger jag på golvet med några klasskompisar runt mig, gympa-lovisa är iväg och hämtar skolsystern och jag fattar ingenting. De babblar på om näringsbrist och jag förstår fortfarande ingenting.
Mamma hämtade mig sedan upp mig vid skolan och jag har sovit på soffan hela dagen. Jag känner mig matt och konstig. Vad håller min kropp på med?!

Allt jag vill är att sova.

Kommentarer
Postat av: Petré

Vas skit då, hoppas du bir piggare :)

Postat av: Felicia

allt du behöver är mat. riktigt mat, makaroner och ketchup klarar man sig inte på hjärtat. <3 hör av dig om det är något jag kan göra, du vet att jag finns här.

2008-11-07 @ 16:57:15
URL: http://scissorhands.blogg.se/
Postat av: Felicia

och den 13e kommer mäklaren ut och fotograferar huset för att veckan därpå lägga ut det för försäljning. <3

2008-11-07 @ 17:02:14
URL: http://scissorhands.blogg.se/
Postat av: vanessa

ta hand om dig agnes, och låt andra göra det också. vad orolig jag blev när jag läste. hoppashoppas du mår bättre. ta hand om dig fina du! kramar vanessa

2008-11-08 @ 02:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback