jag hade inga veckor inga dar, bara en röra av massa tid

I söndags var jag på bio med tjejerna. Biopalatset har äntligen öppnat och det kändes för en sekund som man teleporterades till stockholm. Vi såg I taket lyser stjärnorna och den var bra fin. När jag kom hem var jag tvungen att krama lite extra på mamma.

Annars händer det inte så mycket just nu. Jag flyter mest med och snart åker vi till spanien. Granada närmare bestämt och det ska bli riktigt underbart. Jag har hela tiden varit lite skeptisk inför resan men nu längtar jag verkligen ihjäl mig. Det ska bli så skönt att komma bort några dagar. Dessutom har de vårväder där nu och det tackar man inte nej till, trots att snön är bra fin just nu.

Och nu har vi äntligen sportlov.
Idag ska jag åka skidor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback