mina ögon kommer alltid le mot dig

Det blev ingen utgång ikväll. Jag var alldeles för trött efter en heldag på träningscenter att bara tanken på att gå ut och dansa gjorde mig alldeles yr. Istället sitter jag hemma i en grå luvtröja som en gång tillhörde någon annan och bara myser. Det var länge sen det var så här skönt att bara vara hemma. Jag har fixat lite på mitt rum också, så nu känner jag mig äntligen hemma där igen. Bort med alla flyttkartonger och upp med alla affischer på väggarna igen. Precis som jag vill ha det.

Gårdagskvällen var fin. Ninnie fyllde 19 och bjöd på världens godaste pizza och marrängsvirre. Vi åt, spelade singstar (suuuuurpise!) och hade det allmänt trevligt. En bra kväll helt enkelt.

I morgon ska jag, Hanna och Elin (någon mer?) ut till Felicia i Eskelhem och mysa. Också fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback