ssssssnow

igår kom äntligen den efterlängtade snön.
jag och jennie blev fem år på nytt och sprang ut lekte och rullade runt i
skeppsbacken så att alla småbarn i overaller blev rädda och gick hem. 
efteråt gick vi in och bakade scones och gjorde te.
scones är nog bland det bästa som finns.

idag träffade jag hanna för första gången sedan innan jul.
vi var ute och gick i snön och pratade om allt och ingenting
jag har verkligen saknat henne. saknat att prata om allt och
ingenting på det där naturliga sättet som det bara går med henne.
vi bestämde för att ha en sista utekväll för det här lovet i morgon.
det ska bli fint att träffa alla igen innan skolan drar igång liksom.

saker flyter på nu.
det börjar kännas bättre.

(men jag tänker på dig.)

Kommentarer
Postat av: jen

det var en fin dag. :)

2009-01-06 @ 20:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback